Friday, December 10, 2010

空櫈

1 comment:

  1. 結果已出,以下是阿Jay在我朴的留言:


    第一位:john (勁.........)
    第二位:米兄 (拍拍拍......)
    第三位:
    - 呢個有d爭議,假設係持有到今日,第三應該係鎚兄;
    - 之但係睇翻留言,cm同hana都有提出過賣嘢。
    - 若果照佢地留言個日嘅收市價嚟講,第三變左cm。

    而我,包尾呢......... + 唯一負數........唉........

    呢個模擬比賽,我有幾點得著:
    1. 衍生工具嘅殺傷力強過正股 (當然前提係要睇啱方向兼搵到強股)
    2. 對於我嚟講,半年可謂中、短線投資,咁選股要有一個中線諗法,同不埋日上日落。(前提係你個諗法有無錯同市場buy唔buy,好似我選嘅煤氣,當初選佢係睇大市唔會點大上大落兼少少灰,所以用公用股,希望跑贏,可指事與願違)
    3. 賣出時機嘅重要性,若似hana或cm咁可以係好嘅時機賣出,回報都唔同。推落去米兄嘅2318身上,若果可以係>90賣出,我諗佢請飲嘢會請得仲開心d。

    ReplyDelete